skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, June 1, 2011

entry khas buat orang pergi makan TUTTI FRUTI tak ajk.

semalam kot.ada la tiga orang tu kan pergi makan tutti fruti tak ajak.fine la kannn..maka untuk nak balas dendam mengubat hati yang lara ni aku dengan haousemate pun nak jugak la makan sedap2.so decide pergi seoul garden dekat juru.

aku kalau datang sini tak muak senak perut memang tak sah.kenyang gylos!ace try datang sini kalau tak pernah.kau bayar haa lepas tu kau makan la sampai pecah perut.kami kalau datang sini kalau tak lebih dua jam tak sah.staff kat sana pun usha pelik je.apahal?tak puas hati?aku bayar okeh!

malas nak type banyak2.let the picture tell the story.













ni baru first time try.before ni pergi tak try pun.yang dalam balutan daun tu nasik pulut kalau aku tak silap.boleh tahan jugak rasa cuma tadi aku makan rasa macam nak keluar balik dari perut sebab kenyang sangat.huhu



jangan ditanya apa benda yang dibuat tutup mulut tu.you dont wanan know!haha







juru!










ok dah tu je.babai!



































3 comments:

  1. wahhh. juru ni rumah kedua bebdk usm kampus aku. heee .seoul garden xD

    ReplyDelete
  2. mksudnya rumah kedua utk hg jugak la kan?hehe

    ReplyDelete
  3. haha... ok! jeles laaaa!!! nak g seoul garden jugak! weyh.. apsal x penah nmpk pau tu doe?? dekat mne ek??? hikhikhik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...