skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, June 2, 2011

tips jika bangun lambat ke klas.

hari ini dalam sejarah aku lambat masuk kelas satu jam.tercalar rekod aku!hukhuk.tu laaaa.orang cakap malam2 check awal2 jadual klas start pukul berapa.ni tak.kelas pukul 8 dengan yakin dan bangganya aku ingat pukul 10.kan dah lambat?thanks tu ain sebab text aku pagi tadi! :') kalau takkkk..burn terus klas aku!

8.15 start siap 8.30 complete semua.masalah aku bus je.lambat jugak bus tadi.nasib baik lecture okay!kalau dapat lec k.o..mati aku.awal2 semester dah kena pangkah.hukhuk.

btw,aku ada tip berguna kalau lambat!

prepare sehelai baju kurung warna hitam yang kain tak kedut!

berguna weh!aku pakai tips ni since sem 1 lagi.kalau lambat aku carik baju ni dalam almari terus boleh sarung ke badan.ahh tak ada nya nak kena iron kejadah.lagi best kalau ada set dengan tudung tak payah iron sekali.orang sekarang kan suka pakai tudung keras kat depan tuh.apa ke nama?aku tatau.alaa yang trend dari indon tuh.haa kalau yang itu senang nak pakai.tapi aku tak boleh.kang kalau aku pakai nampak macam muka bibik mak indon je.maka aku siap tudung bawal sehelai yang kalau aku tak iron pun aku yakin je pakai jugak.contact  lense semua aku campak tepi.tak ada masa aku nak cuci benda lah tu nak pakai lagi.LAMBAT!specs sudaaa.kan senang?

kenapa aku cakap baju kurung?sebab kang kalau nak cari t shirt hitam tak kedut kang masalah pulak.kenapa aku cakap masalah?mana tau t shirt kau singkat?terus tak lepas pak guard.baju kurung kan senang?sejuk mata pak guard memandang.selamat rm50.kau nak ke sedekah rm50 bayar saman?tak nak kan?maka pakai lah baju kurung!

selamat mencuba!babai,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...