skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, July 6, 2011

program keluarga angkat-day 2

1st nite kat sini tak berapa nak boleh tidur.10 kali aku pusing atas katil pun tak lelap2 lagi.maybe tempat baru kot.last2 aku pun tak sedar pukul berapa aku tidur.

2nd day 6.15 je automatic terus mata bukak.bangun then pergi mandi.cemerlang aku!kalau kat rumah jangan harap la nak mandi pagi melainkan kalau ada kelas.ni kalau tok aku tau ni mesti terharu.muahaha.lepas breakfast mak angkat aku bawak pergi pasar pagi.bak kata orang utara nat.kalau ikutkan kat perlis pun melambak nat ni.tiap2 minggu aku pergi.tapi kali ni kita tengok kat tempat orang la pulak.ramai jugak aku jumpa membe2 aku kat sini.masing2 semua family angkat bawak.


yg ni mak angkat aku ;p

yg kiri farah yang duduk satu rumah dengan aku.yg kanan.alia.
balik dari pasar shoot terus pergi dewan orang ramai.nak buat persiapan nak sambut Timbalan Perdana Menteri dengan Menteri Besar Perak.kelass giteww program kami ada VVVIP sekali!

heh,jgn terpedaya.propa ja semua ni!action depan camera je.haha



haa yang ni geng perempuan prepare untuk buat puteri mandi.request by TPM.beliau nak makan kampung punya makanan.plus ubi kayu rebus dengan air kelapa lagi.actually aku tak pernah makan pun puteri mandi ni.ni first time tengok.


yang lelaki bersihkan kampung.siap turun parit nak kutip sampah.

siapa cakap aku tak buat kerja?haa tengok ni bukti!
selesai semua kerja kami jalan2 kampung.yang tak pernah nampak sawah ni la masanya.aku rilek je.kalau orang perlis tak pernah nampak sawah memang kena buang negeri le.






lunch tengah hari kat rumah family angkat.terharu tengok lauk.kalah buffet ramadhan.aku tanya membe2 aku semua sama.lauk penuh meja.sungguh terharu :')

then around pukul 2 datang balik nak sambut TPM and the geng.berjanggut jugak le tunggu.alaa biasalah tu.kalau sampai awal bukan orang malaysia namanya.

escourt penuh satu kampung




mula2 aku rilek je.konon tak eksaited nak tengok TPM.sekali nampak depan mata face to face macam ni tergamam jugak la.haha








lepas vvip semua dah balik apa lagii.kami ronda satu kampung.rempit ramai2!best wooh!10 bijik moto lebih jugak laa.




naik moto sampai kebas pungkoq hampa tau?punya lama.last2 sampai tempat ni.cantik :) kena tengok dengan mata sendiri baru feel.





sekian day 2 ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...