skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, July 6, 2011

program keluarga angkat-day 1

aku tau dah basi dah kalau nak ikut cerita ni.maap laa.aku busy.balik2 program kena mengadap kerja2 yang tertangguh.then ada quiz and test lagii.ni dah setel baru sempat nak update.

so back to my story.program ni buat kat KAMPUNG PARIT HAJI KASSIM,kat perak.kampung ni dipilih oleh ketua program sendiri yang merupakan anak ketua kampung.senang la kerja beliau. =.=


tunggu bus lama sangat sempat snap bagi full memory cam dulu.heh.

ohh ni gamabar adik bradik angkat!sebab tu kitew plan pakai baju sama.hihi


perjalanan ambik masa lebih kurang sejam setengah.dalam bus aku bukan main eksaited!sampai je kat kampung tu terus jadi berdebar debar.mana tak nye baru nak terfikir macam mana nak hidup dengan orang yang tak dikenali.huhu.

dah la masa kami sampai orang kampung semua tunggu nak sambut.ketaq baq hang!lagi la aku cuak!


sedikit sneak peak view kampung

 yang kat atas ni masa proses penyerahan anak angkat kepada keluarga angkat.ketua kampung,penghulu,jkkk semua ada.maap la aku tak ingat nama.hihi.

aku dengan alia memang dah eksaited tahap tak ingat dah sebab ingat kami ni satu rumah.TAPI.lepas acara penyerahan tu ada seorang makcik ni request nak ambik seorang lagi anak angkat.dan dia request nak ambik aku......aku ni takkan nak cakap taknak?even dalam hati agak berat,aku setuju je la.kang apa pulak orang cakap kalau tak nak ikut kata.huhu.

maka aku dengan alia berpecah.dapat dduk satu rumah dengan budak semester satu.nasib baik boleh ngam!masuk rumah family angkat aku memang kemas sangat.bersih dan selesa!


ohh ni bilik aku!err abaikan all my stuff atas katil tu ye.

then malam tu ada ceramah kat surau.time ni masing2 dapat rempit sendiri.takde nye mak bapak angkat nak hantar.berdikari okeh!err tapi aku ni takde lesen moti *malu* maka adik angkat aku yang badan kecik tu yang bawak aku.heipp jangan gelak!selamat okeh dia bawak!





alia cakap ni gambar pasport org pergi haji =.=
haa.thats all for day one!lepas ni entry day 2 yang sangat memenatkan!tunggguuuuuuuuu.

1 comment:

  1. hahahahahaha...sebijik macam gambaq pasport buat haji pon....

    nanti takyah kalut2 nk p tangkap gambq dah kan nora?? HAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...