skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, July 1, 2011

saya on9!

testing.testing.hihi.ya betul ini aku.aku ni bajet konon takkan on9 sampai habis program anak angkat.sekali rumah family angkat ada streamyx.maju okeh!siap offer notebook sebijik lagi.mula2 aku tersipu sipu malu la konon.lepas tu.hah ambik kau.ni dah tengah on9.hihi

so far setakat ni okay.family angkat baik je!baik sangat.manjakan sangat kami.huhu.segan pulak aku.nanti balik aku cerita lagi panjang.tadi ada program ceramah agama.masing2 membe aku semua rempit je naik moto.sayang sungguh family angkat.bagi moto lagi.dah tu tadi aku dengar cerita mostly family angkat offer notebook bagi pakai.ala yang budak2 sekolah dapat tuh.untung budak2 zmn skarang!aku ni.heh.tunggu masuk u baru dapat!

okay2.taknak cerita panjang.nanti tak best la.hihi.adios!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...