skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, August 4, 2011

juadah berbuka

sejak2 bulan puasa i,aku tengok blog orang semua pakat hupdate pasal juadah berbuka je.yang bagi resepi yang upload gambar.aku?habuk pun tarak.haha.bukan apa.aku beli je kot.lain la kalau aku ni berhempas pulas masak semua bangga la jugak nak tunjuk.kena pulak kalau ada pinggan mangkuk cantik2 nak tunjuk sekali,huis,takpe la jugak.ni tak.makan pun pinggan plastik ada hati nak update tunjuk orang?haha.malu le i!

sebagai orang bujang,dapur aku kat bazar tu je laa.masak?air pun aku beli.jangan kata masak.huhu.belom sampai seru lagi.nanti kalau terbukak pintu hati,masak la aku.tapi aku tak suka bazar,benci tau!banyak sangat makanan.selalu aku pening nak beli apa!nasib baik la aku ni buakn yang jenis nak makan kuih segala bagai.ada main course pun cukup.kalau tak..huii.malas nak fikir kuih apa lagi nak beli.

tapi kan.sejak akhir2 ni aku asyik nak makan nasi kerabu je.dulu aku mana makan lauk ni!tahun ni puasa aku start beli.tiba2 teringin.dah beli terus rasa nak makan setiap hari.sedap weh!


menu berbuka dua hari berturut turut.ni aku tengok gambar balik aish tetiba lapar balik.bahaya.sebelum aku terus lapar dan menambah lemak kolestrol dalam badan,harus aku cow dulu.esok tak ada kelas boleh aku senang lenang bangun lambat.hihihi.

selamat bersahur nanti! ;p

2 comments:

  1. saya pon suka nasi kerabu..best kalau makan time buka puasa.tak yah risau pasal nak kena update juadah buka puasa.saya pon segan nak update jugak..sebab kadang2 masak ala kadar je..hehe

    ReplyDelete
  2. kalau la sy tau nasi kerabu ni sedap,dari dlu dh mkn!alaa.ni saje je nk gedik2 ikut org.konon update juadah brbuka.tp bkn ada apa pun.hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...