skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, August 5, 2011

entry tak bertajuk.

start minggu ni aku dah sibuk dengan benda2 tipikal orang study.test,quiz,benda tu,benda ni.dan semua ni buat aku rasa macam hoi bila nakk weekend ni?grr~ aku benci bila kena tidur lambat then bangun lambat kepala sakit sebab tak cukup tidur.dan kesibukan tu buat aku tidur lambat selama beberapa hari.benci!

but then bila semalam hari khamis eksaited nak tunggu hari jumaat.sebab hari jumaat aku tak ada klas then so kiranya my cuti weekend dah start.hoyeah!

tapi bila tiba hari jumaat aku buntu.tidur lepas sahur then bangun pada waktu yang tak sesuai untuk di beritahu.hehe *malu* tapi puas sebab rasa macam dah qada balik tidur2 aku yang terganggu tu.ye aku suka tidur.tanyalah kawan2 aku semua tahu.hehe.TAPI.bila dah bangun aku buntu.dah tak tahu nak buat apa.okay fine fb.twitter.tapi bukan setiap masa nak rancak dengan benda tu.biasalah orang tak hot.sobs.

aku bukak tv tapi satu apa pun tak menarik minat.rindu doe zaman dulu.kalau bulan puasa tu tunggu je lah tengok tv.berderet.dari rancangan masakan yang tak putus2 sampai lah ke drama melayu penuh iktibar.seronokkk!zaman sekarang memang dah berubah.rindu zaman dulu..hmm.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...