skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, August 11, 2011

marah cakap marah.jangan buat muka sampai aku pulak marah.

aku tau.semua orang ada emosi.semua orang ada perasaan marah.semua orang ada perasaan bengang.aku tau la sebab aku pun ada rasa semua tu.kalau nak marah pun marah la.TAPI.

boleh tak cerdik sikit bila nak express kemarahan tu?okay semua orang marah mesti bersebab kan?pernah ke orang marah tak bersebab?ohh maybe ada.orang gila.okay then kalau ada sebab kenapa nak marah,boleh tak just marah kan punca marah tu?okay aku merepek.meh nak explain balik.contoh kalau kau marah sebab ada orang buat kau marah,PELISS LA MARAH ORANG TU JE.PELISS LA JANGAN NAK BENGANG DENGAN ORANG LAIN.pantang sungguh aku bila tiba2 aku yang tak tahu apa2 tiba kena marah dengan orang yang bengang dekat ntah siapa-siapa ntah.grr~

ingat aku patung ke?ingat aku ni tak ada perasaan?grown up okeh!pandai marah pandai la cover.orang yang matang boleh cover kemarahan.orang yang nakkan perhatian murahan je yang suka melenting tak tentu pasal depan semua orang.

aku dah tegur kau elok2 tiba2 kau nak buat muka bengang.aku cakap dengan kau but then kau buat tak tahu je kat aku.aku ada maruah.kau ingat aku tak malu ke bila orang semua tengok apa yang kau buat?arghh.tengok sekarang aku pulak yang angin *tariknafashembusnafas*

ubah2 la sikit perangai tu okay?

okay.dah.tu je.bye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...