skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, August 11, 2011

walking down the memory

aku nak update blog tapi macam tak berapa nak ada idea.eh ada tapi kena fikir 10 kali dulu kalau nak publish idea tu sebab takut ada pulak yang sentap nanti.jadi aku cari alternatif lain cari bahan nak update blog.jadi aku bukak hard disk cari mana2 gambar yang boleh dibuat bahan cerita.and as i went through all the pictures,terjumpa gambar2 yang aku baru ambik dari mimi.gambar masa zaman muda-muda.zaman bergelar sweet seventeen!


kita mulakan bicara dengan gambar ni.damn you yang ambik gambar ni!buruk nak mati!tapi bila aku resize nak bagi senang upload muka buruk aku tu tak clear.thank god!muahahahah


 ni gambar dengan cikgu math aku untuk form 4 dengan form 5.dan dalam gambar ni aku form 5.rasanya before spm kot.sebab tu kalut ambik gambar dengan cikgu.oleh sebab aku minat yang teramat dengan math,jadi time kelas cikgu ni jangkamasa aku paling fresh sekali dalam kelas!memang tak mengantuk!dan one thing yang aku tak boleh lupa,pernah kena cubit dengan cikgu salmi ni sebab kantoi tak habiskan past year questions.huhu.

 yang ni masa program apa ntah kat sekolah.tak ingat.aku upload jugak sebab macam suka gambar ni.

 ni masa kat reading room untuk subject english.aku suka sungguh reading room ni!best!sebab boleh baca banyak buku.apa?tak percaya?aku suka baca buku okeh!dan kelas kat sini sangat santai.nak terbaring terlingkup pun boleh!ohh ya nadhirah ismail,do u remember our book?BREAKFAST IN BED!hahaha

arghh.damn u nad!ohh nad the one yang berdiri pakai baju sekolah putih tu.kalau bukan sebab nad muka fake nak mampos tu,orang boleh percaya tau yang aku memang tengah menelaah pelajaran.spoil!kan dah kantoi?


student mrsm masing2 kena buat thesis.ala2 kajian la.ni masa hari pertandingan thesis2 yang terbaik.kalau nak  di ikutkan pada umur,my schoolmates punya thesis memang sungguh impresive.banyak jugak yang develope product baru based on otak kretif mereka.thesis aku?hahaha.tak payah tanya.tak sebaik mereka.ohh ya yang aku pegang dengan mimi tu kalau tak silap cacing kot.


ni nad.with her beloved cikgu merangkap cikgu add math.suddenly teringat pulak ringtone cikgu ni.lagu bunyi gitar by p ramlee.klasik habis!!cikgu ni sangat tegas.tapi kalau buat lawak,boleh je layan masuk satu kepala.thanks cikgu sudi mengajar saya yang tak berapa nak cerdik pandai add math ni.sobs.

 ahahaha.muka naif.kalau diteliti muka memang tak berapa licin time ni.heh.tapi sekarang ni licin ke?tak jugak.

ini sir azha.guru kelas merangkap cikgu english.sporting habis!sporting tahap 18sx.haha.enjoy sangat time klas sir azha ni.teringat dulu belajar grammar pakai lagu dancing in the moonlight~lalalala~

ni seha.classmates aku yang memang rajin tahap maksima.ni gambar masa nak keluar outing.kau tengok nak outing boleh bawak buku kimia.mana tak pandai?dan seha pernah keluar statement berbunyi 'aku tak boleh hidup kalau satu hari tak bukak buku' *pengsan*

 ini masa kem physic kat mrsm langkawi.kau tengok mimi.atas notes physic bawah buku komik =.=

 aku rindu gila dengan makhluk dua ekor ni :')


ni cikgu haifa,aku sayang gila cikgu ni.cikgu ni lah yang tanam minat aku pada bio.kalau bukan sebab cikgu ni,aku rasa sampai ke sudah aku tak paham apa kejadah menatang biology tu.sebab cikgu ni lah markah bio aku naik mendadak.thanks cikgu :)

 ni masa graduasi.yeah.i know.jubah tu buruk.

 mimi,apa kita buat? =.=

ni cikgu kimia.cikgu harun namanya.cikgu ni mulut diaa.kalau kau tak tahan boleh makan hati berulam jantung!aku ni salah seorang mangsa mulut tahap laser cikgu ni.tulah.siapa suruh bengap kimia sangat dulu.padan muka aku.sobs.

ni gambar dengam homeroom.yang tudung kelabu tu cikgu homeroom.homeroom ni konsep dia macam family kat mrsm.cikgu ni merangkap mak.kalau result teruk pun mak ni la yang nak mnegadap mak bapak kau.tapi sebab cikgu homeroom kami  muda kami assume dia kakak.hihi.cikgu homeroom yang sporting yang amat.baik sangat!miss u teacher intan! 

itu je lah disebalik gambar dulu.tu je kot gambar yang aku nampak elok sikit.yang lain?hampeh!muka hitam,berminyak,jerawat,tudung senget.huii.tak sanggup nak publish!hahah,till then,bubye! :p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...