skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, August 16, 2011

wish list activities-EDburger! DONE!

semalam lepas makan char kuew teow di entry ini,kami teruskan jelajah ke destinasi ke dua.ya anda tak salah baca.lepas makan char kuew teow kami ke ED burger.yang ni pun dekat je.dekat area permatang pauh.hew hew.malu kitew.eh tapi bukan makan kat situ.tapau balik rumah.kedai ni kedai tepi jalan je.

kalau ikut harga agak berpatutan.tak mahal pun.




 sorry la gambar tak menarik sikit!selekeh!hahaha.tapi rasa boleh tahan.aku order footlong.aku suka sebab tak ada ikan bilis macam dekat footlong burgerboy yang aku makan di entry ini.tapi kalau ikut presentation burger boy memang cantik la.

aku bagi 3.5 daripada  5 bintang.so 2nd place done! ;p

4 comments:

  1. untung lerrr boleh makan burger!

    ReplyDelete
  2. ce search bob burger ! mmg marvelous! tengok vdeo dia sekali. perghhhh hahahaha ;DD

    ReplyDelete
  3. olololo.nnti kita p mkn lak ye?

    ReplyDelete
  4. aten:alaaaa tu komfem bukan kt penang.mana boleh rasa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...