skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, August 15, 2011

wish list activities-char kuew teow jalan tenggiri! DONE!

ingat tak entry sebelum ni aku ada buat list pasal wish list activities yang aku nak buat dengan BFF tu?aku bajet esok lusa baru nak pergi.out of the blue ain ajak pergi hari ni!maka kami decide ke lokasi paling dekat dan senang iaitu

CHAR KUEW TEOW JALAN TENGGIRI

lokasi dekat area sunway.ni bukan sunway kl ye kawan2?ni sunway dekat penang.aku tak tahu nak bagi route macam mana.tapi kalau pergi area sunway tu kan ada banyak kedai kan?haa nak senang cari yang ada signboard lebuh tenggiri.err.err.membantu tak route yang aku cuba bagi?hihi

ini dia AJK PENGANKUTAN kami.mengharungi langit malam demi mengisi perut comel kami.

 haaa!ni sign board yang kau cakap!i hope this is the only one la kedai yang ada sign board ni.kalau tak mati kau bagi route salah.hukhuk


 ini betray!sebab tak makan.esok punya lokasi jangan harap hang tak makan alia!grrr~


aku dengar cerita tempat ni punya char keuw teow feymes.miera yang before ni penah datang sorang2 pun cakap memang ramai dan sesak.tapi aku tengok tadi lengang jek.maybe sebab tarawih kot.




macam mana pun bagi aku char kue teow kat sini agak mendukacitakan laa.aku expect lebih.so so je rasa.udang pun kecik je.miera cakap rasa dah lain.dulu sedap.tapi not bad la..

aku,miera,ain bagi 3 bintang out of 5
fauzan bagi 3.5 bintang out of 5.of fauzan ni memang pelik.tak hairan lah kalau dia lain dari yang lain. ;p


so DONE tugasan pertama!esok nak makan mana pulak?tunggguuuuuuu...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...