skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Tuesday, September 6, 2011

hoi hoi!raya weh!!

hello peeps!
ahahaaa.lambat kan aku?lame kan aku?orang semua dah keluar dua,tiga entry raya.aku baru nak terkial kial keluar satu.maap leee.kat rumah tak ada intenet.nak update macam mana kan?ni dh jejak penang baru boleh update.ni pun aku update sekali harung je.maka..terimalaahhhh....


my outfit raya
alhamdulillah tahun ni dapat sponsor dari orang2 tersayang maka dapat la jugak 3 pasang baju kurung.

ini yang dipakai masa raya pertama.last minute shopping punya baju ni.sale 50%.memang aku rembat le.suka sangat dengan manik2 kat baju tu.just nice.tak mak datin sangat.



2nd punya baju kurung kaler hijau ni.mak i sponsor.hihi.thanks mak!sedondon okay dengan mak aku.kelas gittew!

ohh btw.pic ni nak tunjuk gambar kasut tuuu!saja tahun ni getiss sikit raya pakai wedges.berbaloi balaoi.tak mahal dan yang penting selesaaaa!nampak laa aku ni tinggi sikit.tak la ketot sangat kan?

pre raya
sampai ke desa tercinta hari jumaat.tapi sibuk ke hulu ke hilir mengalahkan nak buat kenduri kawen.tapi dalam kesibukan,aku sambar jugak si eton buat teman berbuka saat2 terakhir ramadhan.

 masa tunggu eton cari kasut,testing camera handphone baruuu.kelass kau eton!

gambar ni bukan nak tunjuk muka bolat aku punn.nak tunjuk hamba Allah belah kanan tu.hensem en?hihihihi

raya!
pagi raya aku incharge jaga rumah time orang pergi sembahyang raya.tahun ni kazen perempuan aku semua raya rumah nenek diorang lagi satu.tinggal aku sorang je!mana nk potong ketupat.nak sapu sampah.nak masuk kuih dalam balang.kalut aku!tapi salah aku jugak getis taknak buat awal2.konon tak feel kalau buat awal2.tapi last2 padan muka aku!aku dah siap buat semua baru aku pergi mandi.elok2 aku pakai baju orang dah datang beraya.aku nak pakai bedak pun tak sempat!serabai je akuuu!



 tengok mak aku.kuruss je.aku?berlemak!!



gambar getis di pagi raya.aww~

then petang raya 1st baru kazen2 yang lain sampai.baru boleh nak ber camwhore ramai2.aku rasa raya aku tak akan bermakna kalau tak ada mereka2 yang aku sayang ni.

malam tu celebrate birthday my kazen ilman.kesian tiup kek kecik je..hehe



kami power rangers baju kelawaq!

siblings








raya kedua
keriangan raya di teruskan dengan lawatan sambil beraya ke rumah sedara mara.tapi gambar dorang semua tak ada.gambar aku je ada,hahaha

i see the light!

tak tau kenapa gambar ni jd mcm ni.padahal tak edit pun!




dan..lepas pulang beraya kegedikan bersama kazen di teruskan!









itu saja cerita raya saya tahun ini.and hows urs? ;p

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...