skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, October 7, 2011

penang. (part 2) -housemates

 ni memang saat yang dinanti.untuk cancel semua subject2 tu.sebab menandakan yang masa untuk serabut otak dan tidur tak cukup dah berakhir.TAPI.sebenarnya jauh dalam hati taknak jugak semua ni berakhir.sebab berat hati.sedih.

habis je paper last,balik rumah terus mulakan misi mengemas.susah rupanya nak pindah rumah.tambah2 rumah yang dah jadi 'sarang' kami dalam tempoh masa dua tahun.dua tahun tu macam2 segala mak nenek kami bawak tau.dah bawak datang sini bukan nak reti bawak balik.memang penuh dengan segala macam tok nenek.

paling banyak sekali for sure buku dan notes.kertas bersepah2.aku rasa hampir 5 plastik sampah untuk kertas dan buku2 tak pakai.woahh.bukan sikit tu!and untuk lebih menyayangi alam sekitar,we recycled!yeay! ^.^




lepas penat berhempas pulas kami berehat sebentar.decide untuk jejak kaki buat kali terakhir dekat jusco perda.dan untuk lepas dengan housemates buat kali terakhir dan jugak pertama kalinya!ye anda tak salah baca.tak pernah pun lepak sama2 dengan shousemates before ni :( (menyesal sangat)

rumah aku ni penghuni silih berganti.but lastly yang stay aku,alia,jannah,mar,qusya,syida and mayy.yang keluar silih berganti.macam2 peel dan perangai.but yang stay ni bagi aku yang terbaik..dulu ada salah faham.tapi tu semua angkara orang2 yang busuk hati lagi keji.sekarang bila dah tak wujud makhluk yang tak perlu,aman bahagia je aku rasa.housemates..aku sayang korang tau?  :')

rumah ni pulak banyak sangat memori.belajar masak bodoh2 pun kat sini la.belajar urus rumah tanggah pun kat sini la.banyak memory.pahit manis semua lengkap.berat hati sangat.and now.bila tengok rumah dah kosong and sunyi,buat aku rindu,rindu rumah yang berselerak penuh barang,rindu pada rumah yang penuh dengan orang.penuh gelak ketawa.hmm.


tknak sedih2 dah.ohh ni masa keluar semalam.tengok AL-HIJAB.11 orang.memang kami ambik satu row la.hantu dia seram!tapi jalan cerita macam tak best sangat.btw tak kisah pun.just nak jerit2 dengan housemates je.hihi






qusya and alia

alia and mar

aku and syida =..=

ohh penghuni rmh lain pun join jugak!



aku and qusya ^.^
nasib baik sempat jugak hang out.even tak cukup orang.tak kisah lah.aku enjoy.dear housemates..sory kalau ada salah silap.love u! :')


add on:aku punya semangat pack barang sampai sabun semua aku pack.then bila nak mandi gelabah =.=. nasib baik ada quysa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...