skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, October 9, 2011

emo

emo.ya.aku lah tu.tak lain dan tak bukan.siapa lagi.lately kerja aku nak emo.orang marah emo.yang orang lain pun nak marah aku kenapa? *sigh*

ohh semalam 1st nite hidup di luar kebiasaan.rasa pelik.janggal.but nak buat macam mana.life must go on kan?even aku ridu penang gila babi.

ohh hai lelaki.pandai sungguh kau memberi aku harapan kan?membuai aku dengan janji manis.sampai aku menaruh harapan setinggi gunung.then gunung binaan aku tu macam dah retak.tak apa.kita tunggu esok untuk final result.untuk tau gunung harapan aku tu makin kukuh atau runtuh terus.

cerita2 pendek di atas bila bercampur gaul buat aku makin emo.ntah orang paham ke tidak aku tak tahu.yang aku tahu aku sedih.tengok.aku emo lagi. *sigh*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...