skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, October 13, 2011

random #2

macam biasalaha.aku teringin nak update.hati ni meronta ronta nak update.tapi apa nak diupdate pun aku tak tahu.jadi malam ni kita bercakap perkara perkara random.

life so far macam biasa.sedang menyesuaikan diri dalam situasi industrial training.ok je.kerja ok.tempat kerja ok.bos baik.staf ok.so far ok lah.and most important thing aku ada alia dengan jannah kat sini.semangat pun kuat sikit compare kalau sorang2 kan?

duduk rumah pun okay je.makan sedap.trasport ada.cuma masih rindu suasana stay dengan housemates aku.rindu sangat.

perlis.hmm.banyak yang berbeza.memang aku tak shopping la kat sini.baju pun tak ada size.then dah lama tak karok.hahah.rindu doe.then rindu nak lepak mapley.sini mana mapley?kalau ada pun nak lepak dengan siapa?rindunya subaidah seberang jaya.hmm.then rindu popcorn tgv jusco perda.rindu nak tengok movie.rindu nak jalan2 usha baju kasut.rindu nak masuk acewin usha beg. *sigh*

then setiap hari selasa khamis dengan sabtu kena mengadap staf2 unit haemodialysis.sebab sekarang ni aku yang incharge kena hantar wan untuk dialysis.then aku ni bukan tau apa2 pun nak pasang mesin tu,then mula lah ada staf yang nak buat muka.masalahnya dah aku taktau so tak boleh ke tolong je buatkan without complaign and buat muka?haih.bukan ke tu memang kerja korang?hmm.staf yang baik2 tu boleh je tolong buatkan.dah tu apa masalah anda?

life sekarang aku bosan lah.tak macam kat uitm dulu.dulu hidup penuh warna.ni life macam dull je.haih.sampai bila nak macam ni?betul lah orang cakap.student life memang saat2 terbaik dalam hidup.bagi orang2 yang sedang belajar lagi tu,hargailah setiap saat.or else u gonna miss it like i do.hmm

tu je kot?till then.bye.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...