skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, November 14, 2011

kerja

sunday yang lepas aku tak cuti.kena kilija meh,ikut trip pergi penang.sounds good kan?pergi penang pulak tu.mula-mula aku i was excited.lepas tu fikir-fikir balik apa je yang aku nak excited pun.pergi dengan strangers then bukan ada kawan2 pun kat penang.ok lepas tu tak excited sangat dah.

bangun pagi awal wooh.weekdays pun aku tak seawal tu.sebab pukul 7.40a.m dah kena ambik orang so hendaklah awal.

aku pergi trip ni dengan budak sekolah.so okay la tu.sebaya la jugak even i am older then them.ye saya tua.tsk. T_T

budak2 zaman sekarang up doe.umur baru 16 tapi dressing mak aih.terkejut aku tengok.masing2 taknak kalah.aku pun tak sefashionable tu.ahaha.

btw aku memang lone ranger nak mati time trip tu.makan sorang.jalan sorang.sadis.bila jalan sorang2 rasa macam orang bodoh doe.and time pass slowly.kejap2 aku tengok jam.baru 5 minit.padahal masa panjang lagi.mengeluh aku di situ.

ohh ya bila dah jalan sorang2 kena advanturious sikit.jalan2 kat mall tu memang aku hafal dengan gigihnya.kalau dulu gurney dengan quensbay tu aku jalan ikut arah orang bejalan.tapi that day aku jalan sorang2 dengan jayanya tanpa sesat.i'm proud of my self!ahaha.yelah kalau sesat malu aku sorang2 okay.konon belajar kat penang tapi jalan kat mall pun tak lepas!malu2.

then bila sorang2 satu keping gambar habuk pun aku tak ambik.kalau tak bila dengan kawan2 gigih aku suruh orang snapkan gambar aku.sungguh aku insan yang berbeza bila sendirian.

bila sorang2 paling terseksa bila nak makan.terus aku tengok kfc pun tak bernafsu.makanan masuk tekak pun tawar je aku rasa.then mula la rasa macam orang sekeliling pandang2.gila.hukuk

kalau dulu aku bukan main suka lagi dengan quensbay.tapi that day aku tawaf kejap je.tiba2 dah habis semua.kalau time poket tebal seronok la jugak.jadi untuk menghabiskan masa aku lepak kat JCO donut.beli donut then duduk sorang2 macam orang gila sambil conteng buku nota.sadis.

aku memang tak boleh duduk sorang.lost jadinya.konklusinya nak kena 'berdua' cepat ni.tak gitu?ahaha. *bajet-macam-ada-orang-nak-ka-taku*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...