skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Wednesday, November 30, 2011

wednesday.30.11.2011.

tarikh dengan hari.tu je la tajuk paling kreatif aku boleh bagi buat masa ni.hari ni office tinggal 3 orang.yang lain outstation.bila orang lain tak ada segala masalah memang direct terus kepada 3 yang tinggal.hari ni serabut.hectic.memang gini la lumrah hidup bekerja.even cuma 'kerja olok-olok'.tapi bebannya bukan olok-olok.tanggungjawab besar.bila tanggungjawab besar penat lelahnya besar.habis office hour aku tak rasa nak balik rumah terus.so ajak 2 lagi tu pergi 'ambik angin'.rehat2 'cuci mata'.



officemate.mimi


 benda ni favourite orang kuala perlis.sederet jalan semua jual benda ni.bentuk asal macam sosej tapi dibakar.aku prefer bentuk asal yang kena cucuk2 tu.hari ni angin apa ntah  makcik tu potong2 macam ni.adeh.tak tanya dulu ponnn.selama ni bentuk benda ni normal je aku tengok.tapi takpela.masuk mulut je.nanti keluar baik bentuk lain pulak.iye dak?












tak banyak nak story pun,saje gedik nak tempek gambar kat sini.angin luar buat aku tenang seketika.esok macam biasa.bakal jumpa 'angin' office yang bakal buat aku kembali serabut.serabut yang tak sudah. *sigh*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...