skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, December 2, 2011

officially 20 :)

assalamualaikum :) hey today is 2 dec and i'm officially 20!yeah today is my birthday.penat wooh tunggu nak genap 20.orang lain dah nak masuk 21 dah!ahaha.satu lagi tahun bertambah.but my life still full of happiness surrounded with lovely family and friends. :)

ohh btw millions of thanks for those who wish.thanks to mimi sebab never fail to serenade me birthday song each year tepat jam 12.thanks for those yang ingat sebab sengaja tak publish birthday kat fb.baru tau siapa yang ingat siapa yang lupa.ahaha.thanks guys.really apreciate it!it means a lot to me..

umur dah bertambah and tanggungjawab dah makin berat.i should start to think something more serious about my life.and dah boleh cari jodoh dah kot?ahahaha.joking.i have a long journey in my life.and this is just a begining.and jodoh ada di tengah2 my journey.so belum sampai lagi tahap tu.and bila umur dah 20 i think i should achieve more in my life.next year patutnya dah boleh grad diploma.next year patutnya dah boleh buat benda2 lain yang belum tercapai di tahun ni.InsyaAllah.

and bersempena hari ni,i have two lovely ladies yang sudi nak celebrate dengan aku.no birthday cake.but to have them by my side i think it's just enough.thanks for making me happy :) 





 alia's.blackpaper apa ntah.tapi hari ni tak berkenan lansung aku tengok sebab ada jagung.selalunya cantik sebab ada salad dengan tomatoes bagai.but still nyummeh!

 jannah's.chicken cordon blue.ni pun nampak tak semangat.but then nasib baik rasa still sedap!

fake -______-


 mine.carribean fish fillet.ni nampak pelik.sebab kalau tak silap last time makan dia ada gravy.tapi hari ni gravy macam nampak beku.apasal secrete recipe hari ni macam pelik je ek? 0.o














thanks to alia and jannah for the treat.may Allah bless :) .but now tengah tunggu BLUEBERRY SHAKER.ehem.ambil perhatian pihak yang berkenaan.harap maklum terima kasih.kikikiki.

1 comment:

  1. HAPPY BIRTHDAY NORA ~~~~~ !!!!


    pssst : kenapa jannah nmpk kurus?? -.-"" kikikikikiki

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...