skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Thursday, April 5, 2012

The Hunger Games & Mirror Mirror

masa aku berada di luar perlis sempat jugak aku lepas gian aktiviti yang dah lama aku tak buat.tengok movie.dua movie bersama orang yang sama tapi tempat yang berbeza.




yang pertama THE HUNGER GAMES.komen aku BESTTTT! ak bagi 4.5/5 bintang.



second MIRROR MIRROR.komen aku BESSTTT! aku bagi 4/5 bintang.





okay dah tu je review aku.

boleh ke macam tu?haha.okay okay.serius review.




THE HUNGER GAMES

aku tengok movie ni masa aku dengan kak ngah di Johor Bharu (ke  Bahru ek ejann dia??) masa tu we have too much time to kill sebab nak tunggu flight pukul 8.50 pm so kami jalan-jalan dengan randomnya di shopping complex yang kalau aku tak silap City Centre orang panggil.punya la tawaf satu bangunan last2 ada pawagam.memang terus beli tiket.disebabkan ni je movie yang ada masa tu so decide untuk tengok yang ni.yang lain semua lambat sangat.kami tak tau lansung apa2 pasal movie ni.cuma sempat tengok trailer kat tv sekilas pandang malam before tuh.random habisan.

tapi bagi aku cerita ni best gila kott!no wonder la memang tengah top cerita ni.jalan cerita dia lambat sikit macam tak ada klimaks tapi sepanjang jalan cerita tuh menarik.best!aku tak tahu nak komen macam mana.you guys should watch this movie.baru tau.

eh btw aku tak boleh bayangkan kalau aku yang terpilih untuk game tu.kompem2 jejak tanah je aku mati.tsk.


MIRROR MIRROR
yang ni aku tengok dengan kak ngah jugak.tapi masa ni aku kat sungai petani.aku tengok trailer kat tv macam best terus aku goda kak ngah ajak tengok.nasib baik kak ngah nak.yang ni kami merantau jauh sikit tengok dekat Jusco Perda sebab Village Mall dengan Central Square tak ada pulok.

yang pun aku sukaaa!tak sia sia setengah jam perjalanan okeh.cerita yang kelakar!jalan cerita snow white yang lain sikit daripada yang kita tahu.but then terhibur sangat!bagi yang dah tengok cerita ni aku macam terkejut pulak last part menari hindustan tu.hilang ayu si snow white -.-''

lagi satu pasal cerita ni aku suka kostum dalam movie ni.lagi2 kostum si julia robert.baju tidur pun meletop uolls.

partner menonton wayang saya.miss you already :(







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...