skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Friday, May 10, 2013

dia.

ok.gua baru move on daripada someone.berita buruk.gua dah stuck kat orang lain.stuck tahap paling sangkut.duhai hati,kenapa buat aku macam ni?

kali ni sangkut tahap gila babi.siapa?kat mana?buat apa?arghhhhh.

i dont even know you.but that 11 hours journey masih bermain di fikiran.we had such a great conversation.we share same thoughts.same political view.we enjoyed kutuk parti politik tu bersama sama.kita gelakkan si polan bersama sama.kita kesiankan si polan yg lagi satu bersama sama.kita sama2 bangun dan tidur berulang kali mengharungi perjalanan panjang tu.kita sama2 menyumpah seranah saat terperangkap dalam jam.tak rasa ke kita enjoy?

TAPI.too bad.aku tak tau pun siapa kau.ha.ha. *insert cry*

haih.gila sungguh aku ni.gila tahap meroyan.

ada possibilities tak untuk kita jumpa lagi?

ada.kalau dah tertulis jodoh itu milik kita.

ace ce ce.dan dan cakap pasal jodoh.cakap pasal jodoh dengan one random strangers yg entah sesiapa.entah2 suami orang.kah kah kah.

sumpah aku tak betul.

btw bila tengah dalam situasi macam ni aku teringatkan pasal si Ted dalam How i Met Your Mother.siapa ikut dari season 1? (macam aku). ingat tak si Ted ni ada crush kat si Sluty Pumpkin yang entah siapa siapa.bukan main lama dia tunggu dan mencari.few years later dia jumpa.but then si Sluty Pumpkin tu tak terasa sesuai pun dengan jiwa.tak boleh masuk sama kepala.

maka dengan ini aku mengingatkan diri sendiri yang aku mungkin akan rasa macam tu. (itu pun kalau aku dapat jumpa dia balik yedak?)



update aku malam ni bosan.dan tak keruan.aku mengantuk sebenarnya.tapi aku rasa macam nak kena belek2 sikit untuk presentation esok.aku rungsing jugak memikirkan test QMT esok yang aku rasa macam tak yakin nak jawab.dan dalam masa yang sama jauh di sudut hati aku berharap keajaiban berlaku dan si dia tiba2 muncul depan mata.



2 comments:

  1. realiti susah nak jangka. lain la kalau cter novel... atau drama tv... atau sinetron...

    akak skrg ni pun sedang menanti satu keajaiban. harap dia muncul depan mata dan say yes to me... dan maafkan segala apa yg pernah berlaku dulu di antara kita orang. hmm...

    sabar erk, kak long! kita sama2 berdoa... semoga ada ruang dan peluang untuk kita nanti. aminnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita ni dalam novel,dh lama kita jumpa prince charming dan live happily ever after.tp tu lah.hidup tak semanis cerita.haih.takpa kak liana.kita doa.kalau ada jodoh tak ke mana.kalau tak ada jodoh dgn si A.Allah dh mmg tetapkan jodoh kita mungkin dengan B,mungkin dengan C.tak gitu?hee

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...