skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Sunday, May 23, 2010

when im updating this post..theres tears in my eyes..

kalau aku bosan..aku suka masuk blog org..then tengok apa blog dy follow..then aku baca..tapi dalam banyak2 blog,aku benci untuk tengok blog apa yang http://ismirah.blogspot.com follow.why?sebab kat situ ramai blog budak2 nahwal imtiaz..which is my batch kt mrsm dulu..im sorry nad...its not that i hate you..but..nak tahu apa aku benci?reading their blog..on how enthusiastic they are to be a doctor..an engineer..ramai(almost all of them) are counting and waiting to go to oversea..nad-india..arlina-uk..ainun-uk..qamarina-currently in mesir..they are doctor to be..


seronok nya mereka bercerita..hidup di kolej mara..belajar ats nama ib(international baccaularrate)..atas nama a level..strugle untuk terbang ke luar negara..mencapai cita-cita..



satu ketika dahulu..aku bersama mereka..sama2 menanam impian..hebat cita2..aku pernah mengimpikan untuk menjadi dr.nora..juga IR nora..seronok berangan angan..dan mereka..sedang berjalan menggapai angan2 itu..dan aku?tertinggal di belakang...




aku sangat suka program sireh pulang ke gangang(seriusly i dont know how to spell it!)..which is my super senior pulang ke maktab..sharing and ranting their stories..yang kini punya gelaran yang kami idamkan..yang memegang jawatan besar..yang pernah menjejak salji sejuk dingin beku..terasa diri sangat motivasi untuk ke arah itu..



malangnya..aku dah tak mungkin mencapai impian itu..impian yang telah musnah..to all the beserian..especially nahwal imtiaz..i wish all of you best of luck..selamat mengejar cita-cita..bergelar DR dan IR..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...