skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, February 28, 2011

dear someone..

u know what?i miss u damn much!sabtu lepas aku balik perlis.balik tengok wan aku.sory sangat2 tak sempat jumpa hg.aku sampai perlis pun dah malam..aku ingat ahad tuh nak p jumpa hg.tapi tak dan jugak.sory sangat2.dah lama tak borak dengan hg.dah lama tak gossip dengan hg.dah lama tak mengadu dengan hg.dah lama tak lepak dengan hg.dah lama tak gedik2 dengan hg.dah lama tak survey shawl dengan hg.tak sempat pun nk p usha bundel!tadi aku bukak blog hg.eh2 ada orang dapat hadiah! :) suka la tuh kaaan?hikhik.

tak sabar nak tunggu balik perlis.nak jumpaaaa! :'(


p/s:sory tak mampu nk bg hadiah mahal for ur birthday nanti....... 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...