skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, April 4, 2011

isnin yang tak berapa nak riang.

sepatutnya hari ni aku kena hantar report HUMAN RESOURCES.report kena ada atas meja lecturer sebelum pukul 10.okay fine.weekend hari tu dah siapkan.cuma tinggal nak print je sebab ada halangan tertentu yang menyebabkan aku tak boleh nak print awal.so semalam tidur dengan niat pagi ni nak BANGUN AWAL.

pagi tadi alarm aku yang tak pernah fail untuk berbakti kepada tuan empunya tu berbunyi macam biasa.tapi apa tuan dia buat?macam biasa snooze.lepas tu bila masa alarm aku bunyi pulak walahualam.sedar2 aku tengok jam 9.20!gyla?then aku kejut alia dengan d.print apa yang patut then buat marathon pergi kampus.ohh ya masa binding report abg kedai tu boleh pulak buat lambat manja2. =.='' kami nak cepat bang!

sampai kampus sambung marathon menapak ke bilik miss di tingkat tujuh nuh.okay kami pakai lif.sampai2 depan pintu

'lambat.saya tolak 5 markah' 

T_T

lepas tu rasa macam nak merajuk then pergi pujuk diri sendiri dengan ini.





lepas tu hati belum terpujuk then kitew tambah satu set breakfast.

okay sekarang dah ok

;p












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...