skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Monday, September 19, 2011

fesyen

few days back aku ada tengok cerita HIP TV.yang kat tv 9 tu.then ada satu segmen.segmen penyampai hot fm tunjuk baju raya masing2 then penonton kena nilai baju raya diorang ni.aku tak setuju sangat dengan segmen tu.sebab si penonton tu kutuk macam2 baju raya penyampai hot fm tu.

'out of date'

'warna merah sangat'

'liplap sangat' 

lebih kurang macam tu la komen2 diorang.tapi mostly negatif.aku taktau la macam mana yang elok di mata orang2 tu.sebab aku tengok elok je.cantik je.

serius aku tak faham erti fesyen.yang aku tengok cantik,yang tu la kena kutuk dengan orang2 fesyen.yang buruk di mata aku tu la yang dipuji dunia fesyen.huhu

dan sebab fesyen lah orang kena sentiasa update wardrobe.kena ikut perkembangan semasa katanya.dan for those yang tak ikut akan kena kutuk macam penonton yang mengutuk tadi tu.

aduii.salah besar ke kalau orang tak ikut peredaran fesyen?kadang2 sebab fesyen ni orang membazir wang ringgit untuk nampak cantik.aku tak kisah pun orang nak berfesyen.cuma tak payah la kutuk orang2 yang tak berfesyen.kesian kot.diorang pun ada hati dan perasaan.

yang penting bersih,kemas dan tutup aurat kat?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...