skeleton in my closet

skeleton in my closet
people refuse to hear.so i let them read.

Saturday, September 10, 2011

konvoi raya ke nibong tebel.

syawal tu sebulan kan?so tak dikira lambat lagi kalau nak pergi beraya pada syawal ke sepuluh ni.maka tanggal 10 syawal ni aku dengan classmates telah beramai ramai berkonvoi menyerang rumah lecture kitorang kat nibong tebel tebal.yang best sebab konvoi ramai2 7 kereta plus beberapa motor.aku tak ingat motor berapa bijik so letak beberapa.senang.actually rumah lecturer aku buat open house plus tahlil.dah makan free.takkn aku nak tolak kan?hihi.jadi alkisah menumpang la aku dengan classmates sendiri.nak buat macam mana..tak ada kereta.sobs.

janji nak gerak pukul 11.tapi macam biasalah.bukan senang nak tunggu semua sampai.gerak lambat jugak.nak dekat pukul 11.30.


 dengan ehsan belas kasihan ain la aku dapat pergi.trimas ain! ;p






perjalanan mengambil masa lebih kurang sejam untuk sampai.sampai2 je makanan terhidang maka perut lapar terus ngap.sorry gambar makanan tak ada,im too busy eating sampai tak ada masa nak ambik gambar.

assalamualaikum.ada orang kat rumah?saya nak dtg berayaaa!






lecturer tersayang! :) ohh ini tuan rumah.sorry  akak cun ni taken! ;p

kelass betul handfon ikat getah!hihi







thanks to tuan rumah a.k.a miss alia sebab jemput kami.kamu makan kenyang sangat!sendat baju i time balik!hihi.
ok nak balik dh.k bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...